کارخوبی کردند؟!با خالی کردن میدون چیزی درست نمیشه!از همون اول وقتی پارک ها و سینما ها و اماکن عمومی، شد محل حضور ضدانقلاب ها و بی حجاب ها، جبهه انقلابی تنها کاری که کرد، خالی کردن میدون بود، که بجز ضرر نتیجه ای نداشت...حضور مؤثر نتیجه میدهنه استئفا و خالی کردن میدون!