چرا سرطان ناترازی دست از صنعت گاز ایران برنمیدارد؟!نمیخواهم مایه ناراحتتان شوم ولی باید عرض کنم، بهدلیل عدمسرمایهگذاریهای لازم در تولید گاز کشور از سال ۱۴۰۵ سالیانه معادل یک فاز استاندارد میدان مشترک پارس جنوبی افت تولید گاز خواهیم داشت.
این نا ترازی های برق و گاز همش از دوران روحانی شروع شد!!طبق گفته خودشون نمی صرفید نیروگاه و پالایشگاه بسازن!!!😐چون برای ساخت اینها مجبور بودن از دزدی ها و اختلاس ها شون کم کنن😒و متاسفانه مردم عبرت نگرفتن و دوباره به یک حسن روحانی دیگه رای دادن:)💔