چرا سرطان ناترازی دست از صنعت گاز ایران بر‌نمی‌دارد؟!نمی‌خواهم مایه ناراحت‌تان شوم ولی باید عرض کنم، به‌دلیل عدم‌سرمایه‌گذاری‌های لازم در تولید گاز کشور از سال ۱۴۰۵ سالیانه معادل یک فاز استاندارد میدان مشترک پارس جنوبی افت تولید گاز خواهیم داشت.
برای خروج از این باتلاق در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید ۶۰ میلیارد دلار در صنعت گاز سرمایه‌گذاری کنیم.درصورت عدم حرکت جدی‌ ما،نباید توقع داشته باشیم سهم تولید گاز‌ ایران را قطری‌ها تصاحب نکنند تا به تأمین‌کننده اصلی برای چین و اروپا تبدیل‌شوند.
12:35 - 16 December 2024
Energy
Economic
investment



48 Replies

Profile picture of ‌محمود حسینی‌
@Mohamad202316 December 2024
به این جماعت ناتراز زاده از عدد و رقم حرف نزن چون برات امار ارقام جور میکنند چند تا مسعله وجود داره که صیانت میشه یعنی حفظش میکنند تا فشاری باشه بر جمهوری اسلامی و مردم ناترازی و افزایش نرخ دلار ... دکتر ابراهیم یزدی زاده و سید یاسر جبراعیلی
6 MB
3 MB

Profile picture of ‌narges🇮🇷‌
@user16945351271116 December 2024
میدونید چراچون خانم ابتکار معاهده پاریس روامضا کرد والان درحال اجرای اون هستن

Profile picture of ‌بنده خدا🚩‌
@user16720345971916 December 2024
دلار بازی یعنی نرخ خوراک گاز پتروشیمی‌ها و فولاد و هلدینگ های بزرگ باید ارزونتر و به ریال حساب بشه ولی قیمت گاز برای مردم هرروز گرونتر میشه چون دلاری که دست پتروشیمی ها فولاد و هلدینگ های بزرگ هست گرونتر شد

Profile picture of ‌عباس کیانی‌
@abbaskiani16 December 2024
وقتی بدهی ترکمنستان را ندهید اونم قرار داد را تمدید نمی کنه. سال قبل حداکثر مصرف گاز 730میلیون متر مکعب بوده، مانه کمبود گاز داشتیم و نه کمبود برق. امسال حداکثر مصرف گاز از 600میلیون م م گذشت ولی در هر دو کمبود داریم. باید این کاره باشی تا بتونی مدیریت کنی.

Profile picture of ‌Mahan Afshar‌
@user17050935253516 December 2024
فقط گاز نیست،برق،آب،بنزین،گازوئیل و ...در همه اینها ناترازی داریم فقط جیب کارگر،کارمند و بازنشسته ها ناترازی نداره 😂

Profile picture of ‌طلوع فجر بیداری‌
@user16895234817716 December 2024
مسئولين کشور ناتراز هستند که اقتصاد تراز نمی‌شود، چون آنها در تراز انقلاب اسلامی نیستند وستون پنجم دشمن هستند.

Profile picture of ‌محمدرضا‌
@DorreNajafi16 December 2024
اگه ناراحت نمی‌شیدبنده پبج شما رو بی‌صدا کردم.

Profile picture of ‌خآنوم‌مهدیـه🇮🇷‌
@bent_almahdy31316 December 2024
این نا ترازی های برق و گاز همش از دوران روحانی شروع شد!!طبق گفته خودشون نمی صرفید نیروگاه و پالایشگاه بسازن!!!😐چون برای ساخت اینها مجبور بودن از دزدی ها و اختلاس ها شون کم کنن😒و متاسفانه مردم عبرت نگرفتن و دوباره به یک حسن روحانی دیگه رای دادن:)💔

Profile picture of ‌میم جاهد Ⓜ️‌
@Mim_jahed16 December 2024
Profile picture of ‌میم جاهد Ⓜ️‌
میم جاهد Ⓜ️

@Mim_jahed  •  16 December 2024

این را چه کسانی می‌گویند؟🔻همان که #اشغال_قنیطره جلوی چشم شان را به تماشا نشسته اند!به چه کسانی می‌گویند؟🔻همان ها که در یکسال اخیر #در_راه_فلسطین، بلند پایه ترین فرماندهان و رهبران خود را #فدا کرده‌اند!#جنگ_روایتها

Profile picture of ‌نورزاد نظری‌
@user17224207413516 December 2024
به گوش رئیس جمهور صادق و با سواد و بابصیرت و سخت کوش ما برسانید که گفتید اگر نتوانم مشکلات را حل کنم کنار خواهم رفت،بفرمایید که عالیجناب الان ناترازی خود شما مشکل اصلی مردم است به جای تعطیلی مملکت آسیب رساندنتان را تعطیل کنید وکنار بروید اگر صادق هستید

Profile picture of ‌یا لثارات الخامنه ای‌
@Sardaram_Alist16 December 2024
تا سرطان اصلاحات دست از سر مردم بر نداره هیچ سرطانی درست نمیشه

Profile picture of ‌جعفر حسنی‌
@JH135916 December 2024
خود مسعود سرطان ناترازی گرفته که درمان هم نداره

Profile picture of ‌منتظر ظهور‌
@bimarz16 December 2024
این عاجزان کلا عاجز وفلجند!نمیشه گم شن برن دیگه !چرا برای نیست ونمی شودونداریم،حقوق میگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!#پزشکیان #قالیباف #عراقچی #ظریف #وعده_صادق۳ #مجلس #دولت
856 KB

Profile picture of ‌فاتح‌
@yamahdi_313_6116 December 2024
Profile picture of ‌فاتح‌
فاتح

@yamahdi_313_61  •  16 December 2024

مردی برای تمام فصول...آن وقت که شهید رئیسی گزارش عملکرد می دادند برخی فکر می کردند کار مهمی انجام نشده است ولی حالا می فهمند که این مرد بزرگ چه می کرد و نتیجه تلاش شبانه روزی او چه رفاهی برای مردم ایجاد می کرد.دلم برای شهید رییسی سوخت
4 MB

Profile picture of ‌محمدی/ تاریخ معاصر‌
@Tarikh16 December 2024
این هشدار رو خیلی وقت پیش پرفسور درخشان داده بود اما زنگنه با گردن کلفتی ، مسخره کرد

Profile picture of ‌مهدی سیل آبادی‌
@mahdi_seilabadi16 December 2024
درواقع به دلیل کاهش ذخایر گاز

Profile picture of ‌چه ناگوارا m, z‌
@user16784517624716 December 2024
مدیران بیسواد پست فطرت و لیبرال

Profile picture of ‌مهدی سیل آبادی‌
@mahdi_seilabadi16 December 2024
جنبه منفی این توییت زمینه جذب سرمایه خارجی است ، جنبه مثبتش تشویق معاونت علمی فناوری و فراهم‌کردن زمینه‌توسعه ، توسط دانش بنیانهاالبته جذب سرمایه بد نیست مهم وادادگی یا پیشرفت تکنولوژی و تسلط بهتر بر منابع ماست