با صدا و سیما بعد از جنگ کار داریم‏من همین جا عهد می‌کنم، بعد از عبور از این بزنگاه تاریخی، تا آخرین قطره خون و آخرین نفسم در راه احقاق حقوق ملت ایران تلاش خواهم کرد.مشاهده در آپارات:https://www.aparat.com/v/njk0050?refererRef=channel_page#صداوسیما #ایران
2 MB
14:35 - 22 March 2026



11 Replies

Profile picture of ‌Albatar‌
@Albatar22 March 2026
Replying to
حرف دل خیلی ها رو زدی استاد چقدر این صداسیما میلی عمل میکنه نه ملی

@Emirj22 March 2026
Replying to
درود بر شما

@Saba202622 March 2026
Replying to
ان شاء الله به حول و قوه الهی با اندیشه های رهبر جوانمون ابر قدرت درخشانی خواهیم شد جدا از مسخره بازی های سوپر انقلابی ها

Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore140022 March 2026
Replying to
اول قبل ورود دستتون مشت کنید بگید من فن سعید ،حاضر حاضر اونوقت دیگ جبلی و جلیلی کارتون ندارند

Profile picture of ‌Beretta 7318‌
@Beretta22 March 2026
Replying to
منظور چی بود؟

Profile picture of ‌Ule Fone‌
@Ihsani22 March 2026
Replying to
لزومی ندارد برای آنکه مستمعین بیشتری داشته باشید ناراضیان صدا و سیما را هم شوکولات دهید

@user17732351942522 March 2026
Replying to
درود برشرافت شما دکتر جان

Profile picture of ‌سید صدرالدین آیت اللهی‌
Replying to
خیلی جرئت دارینا ...احسنت به حریت

Profile picture of ‌ميلاد‌
@Milad_Saberrad22 March 2026
Replying to
خدا حفظتون كنه استادبله خيلى از انقلابيون همانند شماهستن كه ناراضين از صداسيما

Profile picture of ‌زهرا سعیدیان‌
@Zahrasaeedian28 March 2026
Replying to
درود بر شما دکتر عبدالکریمی به درستی اشاره کردید« ما با شما کار داریم» وقت اون رسیده بعد از عبور کشور از این گذرگاه تاریخی قشر جدیدی از مردم برای عدم تکرار وقایعی که با نبود رسانه در خور مقابل جنگ رسانه ای بیگانه باخت سهم رسانه ای خودش رو و مطالبه گری خودش رو انجام بده باید یاد داد میشه مطالبه گر بو…Show more