16 December 2024
چرا سرطان ناترازی دست از صنعت گاز ایران بر‌نمی‌دارد؟!نمی‌خواهم مایه ناراحت‌تان شوم ولی باید عرض کنم، به‌دلیل عدم‌سرمایه‌گذاری‌های لازم در تولید گاز کشور از سال ۱۴۰۵ سالیانه معادل یک فاز استاندارد میدان مشترک پارس جنوبی افت تولید گاز خواهیم داشت.
این عاجزان کلا عاجز وفلجند!نمیشه گم شن برن دیگه !چرا برای نیست ونمی شودونداریم،حقوق میگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!#پزشکیان #قالیباف #عراقچی #ظریف #وعده_صادق۳ #مجلس #دولت
856 KB
16:56 - 16 December 2024

2 Reactions
496 Views