4d
پزشکیان: نتانیاهو و سلطنت‌طلبان از مذاکرات ناراضی هستند🔹چند گروه از این گفت‌وگوها و مذاکرات ناراضی هستند. یکی از آنها نتانیاهو است که به هیچ‌وجه نمی‌خواهد آرامش در منطقه برقرار شود و اقداماتی که در لبنان و غزه انجام می‌داد نیز با هدف ادامه جنگ و جلوگیری از دستیابی ما به منابع، قدرت و امکان حل م…Show more
ماهم ناراضی وناراحت هستیم اما نه یهودی هستیم نه پهلویچی ما طرفدار جمهوری اسلامی ایران و تابع ولایت فقیه هستیممذاکراتی طبق که شروط رهبرمون نباشه رو قبول نمی‌کنیم
19:39 - 21 June 2026

13 Views