4 اردیبهشت 1405چرا اسم رضا پهلوی رو گذاشتن سس خرسی؟3305873
SSaba Esfahani@sabaesfahani4 اردیبهشت 1405Replying to @bookerbook313اولش اصلا متوجه نشد که سس ریخته شد بهش00023