4 اردیبهشت 1405
چرا اسم رضا پهلوی رو گذاشتن سس خرسی؟
قبلش رو نمیدونم ولی از الان شاید بابت اینه سس روش اثر نمیکنه کمثل مار که شکارش رو میخوره و مسموم نمیشه اینم همینه انگار نه انگار به راه خودش ادامه داد لبخندش هست هنوز
12:19 - 4 اردیبهشت 1405

1 Reactions
92 Views


1 Reply

@sabaesfahani4 اردیبهشت 1405
Replying to
اولش اصلا متوجه نشد که سس ریخته شد بهش