حس می‌کنم درد سرما خوردگیم،از گلوله بیشتره..😭کاش گلوله خورده بودم،اما سرما نه.👒
21:49 - 4 April 2026

7 Reactions
654 Views


7 Replies

@sfz_baroon4 April 2026
Replying to
کاش سرماخورده بودم اما میگرن ن...

Profile picture of ‌امیررضا🎒‌
@amirrza144 April 2026
Replying to
گلوته؟

Profile picture of ‌Cat Secret‌
@Cat_secret4 April 2026
یه سرماخوردگی که این حرفا رو نداره:/اگه گرفتگی بینی دارید منتول بگیرید بخور کنین اگه سرفه دارید کتونیفن بخورید و از دم کرده مادرا غفلت نکنین برای سردرد هم یه سرماخوردگی و کدیمال بخورید دو روزه درست میشهمرد اینقد نق نقووووووو
28 KB

@user1772571254774 April 2026
Replying to
آبلیمو عسل

Profile picture of ‌همسايه‌
@Hamin214 April 2026
Replying to
پسر جماعت تانک بهش بزنه ولی سرما نخوره

Profile picture of ‌Helman‌
@Helman177444 April 2026
Replying to
بهترین راه حل : دارچین رو پیشونی

@lhananl5 April 2026
Replying to
ترکش دیگه