4 April 2026
حس می‌کنم درد سرما خوردگیم،از گلوله بیشتره..😭کاش گلوله خورده بودم،اما سرما نه.👒
ترکش دیگه
00:28 - 5 April 2026

40 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مُحَ‌مَّد|🎒|‌
@dMohammadhossin5 April 2026
Replying to
نه از ترکش خمپاره و توپ خوشم نمیاد..فقط گلوله کالیبر بالا..