4 April 2026
حس می‌کنم درد سرما خوردگیم،از گلوله بیشتره..😭کاش گلوله خورده بودم،اما سرما نه.👒

This post was deleted by the post author.

نه از ترکش خمپاره و توپ خوشم نمیاد..فقط گلوله کالیبر بالا..
00:48 - 5 April 2026

42 Views


1 Reply