آخه وصل بشن هیچکس نیست؛ من واقعا موندم دقیقا میخوان چیکار کنن
مُحَمَّد|🎒| Replied
@dMohammadhossin27 April 2026فقط شما وصل نیستید،وگرنه اکثرا وصلن.😂😂
This post was deleted by the post author.
@dMohammadhossin24 April 2026Replying toهاید ریپلای هم نخواستیم،انجیدنی حداقل لایکها رو هاید کنه.😭
This post was deleted by the post author.
@dMohammadhossin23 April 2026Replying toجاسوسی که دلاری میگیره،دیگه گیگی یه تومن کانفیگ براش چیزی نیست..اصلأ بر فرض ۲۰۰ میلیون هم پول اینا رو داده،بعدش کارش رو انجام میده..
@dMohammadhossin18 April 2026Replying toباح بانو رو نمیشناسید؟ببین هایده اما نسخه عربی..بزرگترین تشیع پیکر غیر سیاسی دنیا رو هم داشته..
@dMohammadhossin18 April 2026Replying toیک هیچ از دنیا عقبید..آهنگ عربی بعد از فارسی و کوردی یه چیز دیگهست..
@Cat_secret17 April 2026مادر اصرار داره بریم تبریز دیدن عروسش، پدر برای دیدن نوه هاش مقصد اصفهان رو انتخاب کرده و من انتخابم اهوازه تا فرار کنم از این عروسا :)🤚✊🤚✊
This post was deleted by the post author.
@dMohammadhossin17 April 2026تو سایتاشون که دارن بلیط میفروشن..شیخ شما که تبریز هستید،بلیطی واسه وان سراغ دارید؟
@dMohammadhossin14 April 2026Replying toکنکوری زرنگ هم اونی بود که تو این مدت رفت سراغ سهمیه گرفتن.
مُحَمَّد|🎒| Replied
@Azimi__hadis12 April 2026خب دیگه عمو مجید و عمو ابراهیم شروع کنن که خیلی عقبیم🙏🏻🚀
مُحَمَّد|🎒| Replied
مُحَمَّد|🎒| Replied
@amirrza1412 April 2026هنوزم هر سری میبینم یکی با مدرسهای ک رفته شوعاف میکنه پشمام میریزهوالا مائم سمپادی بودیمتنها فرقی ک بچههاش با بقیه داشتن قطر بازوی دست راستشون بود
@dMohammadhossin12 April 2026Replying toنسل ما آخرین نسل مثبت مطهری بود(نسل های قبل از ما[اوایل دهه نود،بر این باور بودن که بدون وضو هم نباید وارد مدرسه شد])اما بنده در آن نسل خوب فقط ظاهرم مثبت بود،وگرنه باطنم با دختران همسایه(مدل و نوع مدرسهمون یکی بود فقط ما سر کوچه اونا آخر کوچه)با هم بودیم..