داداش سایکو

‌داداش سایکو‌'s header picture
د

داداش سایکو

@dadashpsycho
:)
Joined March 2026

This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho5 April 2026
پینگ ادمین ۹۹۹۹۹۹ms هم بوده باشه تا الان باید اصلاح می‌کرد‌.اینکه نکرده, احتمالا فهمیدن سوتی بدی دادن و به چه‌کنم چه‌کنم افتادن.

داداش سایکو Replied

Profile picture of ‌Mahdi‌
@Mahdi098205 April 2026
الان وقت پاک کردن عکس و فرستادن فاتحه ای برای اون بنده خداس
@dadashpsycho5 April 2026
Replying to
چقدر خوشحال شدم با این عکس 💔

This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho5 April 2026
اول جنگ اونجا رو شخم زدن، عجیبه بازم میزنن
Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam5 April 2026
Replying to
چند روز بود نزده بودنش باز امشب زدنبا کروز هم میزدن دیگه جنگنده نیومد
@dadashpsycho5 April 2026
Replying to
اینقدر زدن که شهید لاوی رو بستن و تشییع شهدا بعضا به جای بزرگمهر تا شهدا شده میدون فیض تا شهدا
Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam5 April 2026
Replying to
اهوم خیلی وقته ورودی اتوبان بسته‌است
@dadashpsycho5 April 2026
Replying to
دقیقا

This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho4 April 2026
یاخدااا

داداش سایکو Replied

@dadashpsycho26 March 2026
خب امشب بعیده خوابم ببره.
@dadashpsycho3 April 2026
تا عمق جانم میسوزد.

داداش سایکو Replied

Profile picture of ‌همون حیران‌
@Zahraainm3 April 2026
Replying to
خوش به سعادتتون واقعاً.
@dadashpsycho3 April 2026
Replying to
انشالله به زودی قسمتتون 🙏



داداش سایکو Replied

@dadashpsycho31 March 2026
امشب خواهرزاده‌ام یک‌ بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد‌:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
@dadashpsycho2 April 2026
انشالله دایی‌جان، انشالله.

@dadashpsycho31 March 2026
امشب خواهرزاده‌ام یک‌ بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد‌:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی

This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
نه خداشاهده. تازه بعد دیدن خنده‌ی من و مادرش، افتاد روی تکرار.

This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
خیلی ممنونم، البته دختره 😁

This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
اینا لطافت رو گذاشتن واسه بعد جنگ

@dadashpsycho31 March 2026
امشب خواهرزاده‌ام یک‌ بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد‌:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
Profile picture of ‌طهور🌱‌
@Unknown1559931 April 2026
Replying to
نه این حقیقت ندارد |:
@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
متاسفانه دارد 👨‍🦯
Profile picture of ‌طهور🌱‌
@Unknown1559931 April 2026
Replying to
خودتون یادش دادید؟🥸
@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
نه والا. یهو بداهه سرود‌ 🚶

Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam1 April 2026
Replying to
والا، بهتر که نریم سمتشون مایه اعصاب خوردی میشه تازه
@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
دقیقا‌. این روزا همینطوری اتفاقات مایه ضعف اعصابه، دیگه دیدن جهل این قماش واقعا خارج از توانه.
Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam1 April 2026
Replying to
چند روز پیش بیرون بودیم یهو صدای جنگنده اومد، همون لحظه یه اقایی بلند‌گفت ماشالا برو به سلامت. به قدری بهم ریختم و حالم بد شد که خدا میدونه البته بعدش فهمیدم صدای موشک خودمون بوده😂👩‍🦯ولی درکل روبرو شدن با ادمایی که ممکنه خوشحال باشن خیلی سخته
@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
واقعا سخته.سخت‌ترینش برای من برای اولین بار دیدن رقصیدن وطن‌فروشا به سبک ترامپ توی کلیپ چاوشی بود.
Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam1 April 2026
Replying to
فاجعه بود اون🫠
@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
همونجا گفتم خداروشکر فعلا توئیتر ندارم بخوام پستای اونا رو ببینم.

داداش سایکو Replied

Profile picture of ‌اطلس آبی‌
@atlas_abi1 April 2026
Replying to
سلامت باشی
@dadashpsycho1 April 2026
Replying to
ممنونم همچنین.