پینگ ادمین ۹۹۹۹۹۹ms هم بوده باشه تا الان باید اصلاح میکرد.اینکه نکرده, احتمالا فهمیدن سوتی بدی دادن و به چهکنم چهکنم افتادن.

This post was deleted by the post author.
@dadashpsycho5 April 2026پینگ ادمین ۹۹۹۹۹۹ms هم بوده باشه تا الان باید اصلاح میکرد.اینکه نکرده, احتمالا فهمیدن سوتی بدی دادن و به چهکنم چهکنم افتادن.
داداش سایکو Replied
This post was deleted by the post author.
@Sametaam5 April 2026Replying toچند روز بود نزده بودنش باز امشب زدنبا کروز هم میزدن دیگه جنگنده نیومد
@dadashpsycho5 April 2026Replying toاینقدر زدن که شهید لاوی رو بستن و تشییع شهدا بعضا به جای بزرگمهر تا شهدا شده میدون فیض تا شهدا
This post was deleted by the post author.
داداش سایکو Replied
داداش سایکو Replied
داداش سایکو Replied
@dadashpsycho31 March 2026امشب خواهرزادهام یک بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
@dadashpsycho31 March 2026امشب خواهرزادهام یک بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@dadashpsycho31 March 2026امشب خواهرزادهام یک بار دیگه بین تجمع شعار قابل تاملی داد:سلام یا مهدی ایشالله بمیره دایی مهدی
@dadashpsycho1 April 2026Replying toدقیقا. این روزا همینطوری اتفاقات مایه ضعف اعصابه، دیگه دیدن جهل این قماش واقعا خارج از توانه.
@Sametaam1 April 2026Replying toچند روز پیش بیرون بودیم یهو صدای جنگنده اومد، همون لحظه یه اقایی بلندگفت ماشالا برو به سلامت. به قدری بهم ریختم و حالم بد شد که خدا میدونه البته بعدش فهمیدم صدای موشک خودمون بوده😂👩🦯ولی درکل روبرو شدن با ادمایی که ممکنه خوشحال باشن خیلی سخته
@dadashpsycho1 April 2026Replying toواقعا سخته.سختترینش برای من برای اولین بار دیدن رقصیدن وطنفروشا به سبک ترامپ توی کلیپ چاوشی بود.
@dadashpsycho1 April 2026Replying toهمونجا گفتم خداروشکر فعلا توئیتر ندارم بخوام پستای اونا رو ببینم.
داداش سایکو Replied