چی شده که برای معمولی ترین و کوچیک ترین کار #پزشکیان اینقدر ملت غش و ضعف میرن و آرزوهای خوب میکنن و به به و چه چهچی شده که برای کارای غلطشم دنبال دلایل درست هستیممخصوصا انقلابیابیخود نیست ۳۱۳ تا مرد پیدا نمیشه برای ظهورچون هنوز یه اپسیلون بصیرت هم پیدا نکردیم #دلم_برای_رئیسی_سوخت