خواستند بیاجازه از تنگه عبور کنند؛جلویشان را گرفتیم و برگشتند.حمله کردند؛پاسخ سخت گرفتند.پایگاهشان هدف قرار گرفت؛باز هم خود آمریکاییها گفتند آتشبس برقرار است.پیدا کردن بازنده شب گذشته، اصلا کار سختی نیست.

@danialmemar28 May 2026خواستند بیاجازه از تنگه عبور کنند؛جلویشان را گرفتیم و برگشتند.حمله کردند؛پاسخ سخت گرفتند.پایگاهشان هدف قرار گرفت؛باز هم خود آمریکاییها گفتند آتشبس برقرار است.پیدا کردن بازنده شب گذشته، اصلا کار سختی نیست.
@danialmemar26 May 2026فرمود: «بعثت ملت ایران به تمام امت اسلامی تسری خواهد یافت.»این جمله، روح پیام رهبر انقلاب به حجاج و شیرینترین وعده صادق آن بود.
@danialmemar24 May 2026کمتر از ۳ ماه قبل آمده بودند که جمهوری اسلامی را در یک روز تمام کنند؛امروز همانها با افتخار و خوشحالی از توافق با همان جمهوری اسلامی حرف میزنند.رهبر شهیدمان درست گفته بود که نزدیک قلهایم.حالا دنیا دارد این ایستادن ما روی قله را تماشا میکند.
@danialmemar17 May 2026
@danialmemar15 May 2026استقبال سرد چین از ترامپ، یک اتفاق تشریفاتی نبود؛ پیام یک جهان در حال تغییر بود، جهانی که ایران ما آن را تغییر داد
@danialmemar8 May 2026هیچ کشوری، مطلقا هیچ کشوری جرأت نمیکند حتی یک گلوله به سمت آمریکاییها شلیک کند؛اما ایران دیشب ناوشکنهای آمریکا را هدف گرفت و آمریکاییها برای حفظ آبرو و با نهایت تحقیر گفتند: «آتشبس نقض نشده!»
@danialmemar22 April 2026ترامپ گفت آتشبس را تمدید نمیکنم؛دید ایران تسلیم نمیشود، عقب نشست و با حقارت تمدید کرد.خفت بیشتر اینجاست که گفت منتظر پیشنهاد ایرانم!دنیا دارد میبیند ایران در چه قلهای از عزت ایستاده است.سلام به رهبر شهیدی که ما را به اینجا رساند.
@danialmemar21 April 2026-گفت یک دلیل بیار که چرا نمیریم مذاکره؟-گفتم اول اینکه با محاصره دریایی، نقض آتشبس کردنددوم اینکه باز ادوات جنگی آوردندسوم اینکه هنوز پولهامون رو آزاد نکردندچهارم اینکه زدن زیر قبول شروط دهگانهپنجم اینکه هنوز با زبان تهدید حرف میزنند
@danialmemar21 April 2026میبینید کجا ایستادهایم؟آمریکاییها رسما راهی میز مذاکره شدهاند،و ما هنوز تصمیممان را اعلام نکردهایم؛جهان منتظر «تصمیم ایران» است.به دنیای جدید خوشآمدید
@danialmemar18 April 2026دیروز ایران هرمز را باز کرد،ترامپ گفت «کاملاً باز»!بعد توییت زد: ایران در محاصره دریایی است!امروز سپاه پاسخ داد؛ تنگه دوباره بسته شد.فعلاً فقط کشتیهای ایرانی عبور میکنند.هرمز با توییت باز نمیشود مردک قمارباز
@danialmemar15 April 2026شهرداری تکلیف قانونی برای بازسازی خانهها ندارد، اما تکلیف انقلابیاش روشن است.زاکانی: مردم نباید هیچ هزینهای بابت خسارت جنگ بدهند، شهرداری انجام میدهد و بهترش را میسازد.
@danialmemar11 April 2026ما دستاوردهای ۳۷ سال رهبری آقای شهیدمان را، نه در کتابها، بلکه در ۴۰ روز جنگ دیدیم:دیدیم ایران، «آقای جهان» شددیدیم دنیا مقابلش زانو زددیدیم برای مذاکره با ما، التماس کردنددیدیم مردم یکصدا کنار هم ایستادنددیدیم اقتصاد در جنگ خم نشددیدیم اقتدار نظامی، فقط یک شعار نبود
@danialmemar10 April 2026
@danialmemar10 April 2026ترامپ جنگ راه انداخت تا پرونده اپستین را از تیتر خبرها حذف کند؛حالا آنقدر در میدان شکست خورده که همسرش را فرستاده وسط، تا دوباره موضوع اپستین را به رسانهها برگرداند و جنگ را از صدر اخبار پایین بکشد!
@danialmemar5 April 2026قرار بود ۲ تا خلبان رو نجات بدهنداما فعلا ایران اینا رو زده:-یک جنگنده F16-دو هواپیمای A10-دو هلیکوپتر بلکهاوک-دو هواپیمای ترابری C130 -دو پهپاد هرمس و MQ9ترامپ: بهترین عملیات تاریخ ارتش آمریکاواقعیت: یک افتضاح تمامعیار ارتش آمریکا
@danialmemar22 October 2024پدرش میگوید بارها از معصومه خواستم به ایران برگردد.او میگفت مگر خون من رنگینتر از بقیه مردم ضاحیه است. حتی حاضر نشد فرزندانش را به ایران بفرستد، چون معتقد بود خانوادگی باید در کنار مردم لبنان بمانند.او در حالی شهید شد که دست در دست همسرش داشت.#معصومه_کرباسی
@danialmemar21 October 2024امام خمینی(ره):اگر قرار است عکس مرا در روزنامه بگذارید، به جای آن عکس یک کشاورز را بگذارید که کار مهمی کرده است. اینها لایقاند که در روزنامهها مطرح شوند.#عکس_یک