لبنان را اگر از دست دهیم،ایران هم از دست میرود.نیازی نیست حزباللهی باشید؛یا حتی طرفدار حزبالله باشید.میخواهند ما را تکتک گیر بیاورند.دیروز غزه، امروز لبنان، فردا ایران...اگر غریزه بقا دارید، حداقل نسبت به جنایات اسرائیل در لبنان سکوت نکنید...
لبنان را اگر از دست دهیم،ایران هم از دست میرود.نیازی نیست حزباللهی باشید؛یا حتی طرفدار حزبالله باشید.میخواهند ما را تکتک گیر بیاورند.دیروز غزه، امروز لبنان، فردا ایران...اگر غریزه بقا دارید، حداقل نسبت به جنایات اسرائیل در لبنان سکوت نکنید...
آقایان شعامتنگه رو باز کردین !دارن لبنان رو باخاک یکسان میکنندچتون شده !؟دارن خط دفاعی ایران رومیزنند میفهمید.
مردم ایران ناراحتین!یادتان هست سی میلیون نفر زیر تابوت شهید رئیسی فریاد میزدین راهت ادامه دارد!چندروزبعد به پزشکیان رای دادینهفته آینده هم ریز تابوت امام جامعه میروید قول دهید راهش را ادامه دهید وگرنه انتخابات بعدی به ظریف رای میدهیدملت مبعوث شده! قدرت رسانه را دست کم نگیرید.
میدونید چرا آمریکایی ها اینهمه امتیاز دادنچون روی کاغذ هستامتیاز ما تخلیه ترافیک تنگه و پایین آمدن قیمت نفت
@dideban140112 June 2026آقایان غرب گراهر کاری میتوانید انجام دهید اگر لازم باشد تا انتخابات هرشب در میدان میمانیم و تبیین مضرات شما خواهیم کرد تا بساط شما کلا از صفحه تاریخ ایران برچیده شود.امام شهید فرمود ! مردم مبعوث شده کار را تمام خواهند کرد.
@dideban14018 June 2026جناب آقای ذوالقدر!آقای نبویان در برنامه خیابان انقلاب !اگر دروغ میگوید. چرا برخورد نمیکنید اگر راست میگوید!ایران راددارید مستعمره آمریکا میکنید؟
@dideban14015 June 2026آقایان مذاکره چی!این چه آتش بسی هست که دارن لبنان رو ذره ذره با خاک یکسان میکنند.مگر لبنان جزء شروط آتش بس نبود
@dideban140131 May 2026گیرم با کانالیزه کردن میدانباجمع آوری پلاکاردهای خونخواهی امام و شروط ده گانه رهبری موفق شوید با مردم مبعوث شده چه میکنید ؟امام شهید فرمودند! مردم کار را تمام خواهند کرد.
@dideban140131 May 2026سلام و درود خدا بر ملت مبعوث شدهخیابان را رها نکنید چرا که عوامل کودتا که امام شهیدهم تأکید کردند مشغول کارند.به محض خلوت شدن خیابان همه دستاوردهای انقلاب به باد خواهد رفت
@dideban140117 May 2026گفتند رونق اقتصادی میآوریم آوردند اما برای همحزبیهای خودشان!برای شهید رئیسی میلیونی فریاد زدیم «راهت ادامه دارد»اما آخر به دروغهای همان جماعت رأی دادیمهمانهایی که میگفتند اگر رهبری ترور شود اتفاقی نمیافتد و فرد دیگری جایگزین میشودخون رهبری پایمال نمیشود؛ انتقام این جنایت، مطالبه ملت است
@dideban140117 May 2026میگه تو خیابون جمعیت کم شده میگم نه !اما اگر عده ای هم به خیابان نمیآیند مقصر آن مسئولینی هستند که هیچ برخوردی با بزرگ اصلاح طلبان که آنها را اقلیتی رانت خوار خواند نکردند هیچ برخورد قاطعی با محتکران نشدهمافیای وی پی ان فروش هم فعال
@dideban140116 May 2026آقایان مسئول عادی سازی شهادت رهبری با چه هدفی دنبال میشود؟چرادیگر از انتقام رهبری و فرماندهان خبری نیستوقتی خدا هست،مردم در خیابان هستند چرا تعلل
@dideban140110 May 2026ای مردم!!!خیابان را رها نکنید که اگر کوتاهی کنیم امثال ظریف، عباس آخوندی و عباس عبدی و زیبا کلام بعنوان سربازان فرهنگی آمریکا در ایران موفق خواهند شد با حفظ خیابان مشت محکمی بر پیگر یاوه گویان بزنید