به نظر شما با توجه به شرایط کلی کشور، مجلس باید بسته باشه یا کار کنه؟
23:35 - 27 June 2026



45 Replies

Replying to
حقوقشون را قطع کنید هر کاری دوست دارند بکنند چون هیچ مزیتی برای ملت ندارندخواستند بروند مجلس نخواستند نروند در امور مملکت خللی وارد نخواهد شد همینگونه که این ۴ماه خللی وارد نشد

Profile picture of ‌Key.173 کویر‌
Replying to
همان تخته باشه بهتره ،سر نخواستنشون دعواست ....بس که به درد نخورن

Profile picture of ‌....samaneh‌
منحل بشهوقتی بدون مجلس هم میتونن کار رو پیش ببرن به چه دردی میخوره؟دیگه مردم سالاری نیس رسما دیکتاتوریهنماینده ای که ملت بهش رای دادن بره لایحه بده دفاع کنه از حق ملت؛ قانون تصویب کنه صدای ملت باشه رفته سوراخ موش قایم شده خواسته ی ملت رو هم نمیتونه برآورده کنه پس بودو نبودش فرقی نداره

Profile picture of ‌مینا قدیانی‌
Replying to
چه سوالیه؟؟حتما باید باز بشه در هر شرایطی باید به وظیفه خودشون عمل کنند، رهبر رشید هم در پیامشون از فعالیت مضاعف مجلس گفتند اما آقایان گوششون رو گرفتند و چشماشو فقط به دنبال مذاکره‌ست! اصلا هم منظورم به شخص خاصی نیستا!

Profile picture of ‌user1748160341438429068 rm‌
Replying to
مجلسی که تو شرایط جنگی درش بسته باشه و به درد مردم نخوره رو باید گِل گرفت گـِـــــل

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقت ریال هارا ردیابی کنیدرساله در باب تکثیر توپولوژیک گرگ‌وارگیبه قلم فتحعلی علوی سوق به بهانه عبور حیرت پاکان جامعه از شهادت اخلاقی و ورودبه فازقرمز حیرتبرگرفته از بازگشت به انسانیت:سخت اما ممکنصورتبندی ساختاری زوال انسانیت بخش ۲ از ۱۰

Show this thread


Profile picture of ‌هیئت ۳۱۳‌
Replying to
بسته باشه و رئیسش بشه همه کاره دیپلماسی مملکت ‎@Ghalibaf خدایی من نفهمیدم عصاره این همه نماینده رئیس شون هست مگه ؟🤌

Profile picture of ‌محمد سجاد‌
Replying to
تا قالیباف هست باز و بستش فرق نمی کنه

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقتقرارگاه خردستانمن و خاورمیانهکارتوگرافی اشباح: مهندسی معکوس ملت‌ها وکالبدشکافی خاندان های فرمان بردار در خاورمیانه استعماریتقدیم به دکتر حسین فاطمی که در راه افشای تاراج استعماری گلویش را به تیغ کودتا دادند اما فریادش را هرگزبه دکتر حسین

Show this thread


Profile picture of ‌فاطمه حیدری‌
Replying to
سوال بدتر از این نبود بپرسیبعد از پیام رهبر درباره مجلس فورا باید باز میشد و با قدرت شروع به کار میکرد.در اون صورت حتما الان مشکلات کشور انقدر زیاد نبود

Profile picture of ‌بانو کعبی🖤‌
Replying to
نظر ما مگه مهمه در این امر

Profile picture of ‌روفائیل🔇‌
Replying to
هر‌چی سردار کودتاچی بگه

Replying to
بشینه به ملت نگا کنه شاید خجالت کشید خودش باز شد

Profile picture of ‌میم هه‌
Replying to
قالیباف فک کرده خونه ننشه ک مجلسو بسته...تاریخ خیانت قالیباف رو هیچوقت یادش نمیره #دوزاری

Profile picture of ‌جنديّ لدى خامنئي🇮🇷‌
Replying to
صدرصد باز باشه این سوال کردن داره؟!

Profile picture of ‌Rahil Shojai‌
Replying to
بمب هم از آسمون بباره باید مجلس کارشو کامل انجام بده

Profile picture of ‌Samireh‌
Replying to
چجوری کار کنن وقتی آقای قالیباف کلید مجلسو گذاشته تو جیبش دوره افتاده دور دنیا؟!

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
Replying to
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافرازگاه حقیقتقرارگاه خردستانمن و خاورمیانهکارتوگرافی اشباح: مهندسی معکوس ملت‌ها وکالبدشکافی خاندان های فرمان بردار در خاورمیانه استعماریتقدیم به دکتر حسین فاطمی که در راه افشای تاراج استعماری گلویش را به تیغ کودتا دادند اما فریادش را هرگزبه دکتر حسین

Show this thread


Profile picture of ‌Raziyeh M.alizadeh‌
Replying to
اگر خودشون قبول دارن که منتخب مردم هستند پس باید به خواست مردم احترام بزارن ،خب ما شما رو انتخاب کردیم ، انتخاب نکردیم که پول مفت بره تو جیب هاتون ماهم با هزار مشکل اقتصادی بجنگیم و به هیچ شما نباشه.

Profile picture of ‌کاربرِ بازنده‌
Replying to
قبلا هم همچین کاری نمی‌کرد جز ایجاد گره در امور مردم !