امروز بعد جلسه با علی و ابوالفضل یه هیئت سه تایی گرفتیم. من امید دارم از ما فرزندانی بماند که بیشتر از ما برایتان نوکری کنند.#حسین 🖤
30 MB
1dامروز بعد جلسه با علی و ابوالفضل یه هیئت سه تایی گرفتیم. من امید دارم از ما فرزندانی بماند که بیشتر از ما برایتان نوکری کنند.#حسین 🖤30 MB