خونه ی مامان جون از در اومدم توبوی یاس خورد ب صورتم اول نابود شدم و بعد رفتم ۲۵ سال پیش
@kh_moslemi7728 April 2026Replying toمیگن فراموشی نعمته چرا من سرکوچه برم کل خاطرات میان تو ذهنم تا برسم دم در خونشون
@kh_moslemi7728 April 2026Replying toمن دوهفته پیش باباجونمو از دست دادم 💔 صبحش میگه من دارم سید علی رو میبینم اومد دم در گفت حاج اقا بیا با منتا عصر نموند💔بابا جونم هم رزم شهیدان هشت سال دفاع مقدس بود با سردار علی هاشمی بود وجانباز شیمیایی و.... او شهید زنده بود