در مملکت ۹۳ میلیونی فقط ۳۰میلیون نفر (به عبارت دقیق‌تر ۳۰میلیون سیمکارت) [با احتساب خیلی از ما که علیرغم نارضایتی از نظام اسم نوشتیم] شرکت کرده‌اند، که معادل کمتر از یک سوم (۳۲درصد) کل مردم استو با این حال میگویند بفرمایید اینم رفراندوم!این مگر شکست در رفراندوم نیست؟#اینترنت #جنگ #پویش_جان_فدا
Profile picture of ‌Ehsan Cheraghi‌
Ehsan Cheraghi

@ehsan_cheraghi  •  24 April 2026

اسم پویش «جان‌فدا برای ایران» است اما بعد از مشارکتِ مردم می‌گویند «بفرمایید رفراندوم حمایت از نظام#جنگ #اینترنت #رفراندوم #پویش_جان_فدا
23:00 - 24 April 2026



4 Replies

Profile picture of ‌عَـ‌
حالا با این حرفا میخوای چی رو اثبات کنی؟

Profile picture of ‌هادی .‌
@user17151879817525 April 2026
Replying to
یک اینکه ثبت نام افراد زیر ۱۲ سال وجود نداره بیش از ۱۲ میلیون از اون ۹۰ میلیون کم کن ایرانیا خارج از کشور سایت شون تازه تأسیس شد و البته خیلی شون از پویش خبر ندارن ۵ میلیون هم اینجا کم کندوم اینکه از این پویش کمتر از ۲۵ در هست که آغاز شده و هنوز ادامه داره سوم ، جا نمیشه بیا ادامه

Profile picture of ‌هادی .‌
@user17151879817525 April 2026
Replying to
سوم اینکه خیلیا که تو تجمعات هم شرکت می کنند هم تا الان تو این پویش ثبت نام نکردند چهارم اینکه چند نفر حامی شما در دی بودن 😂🙃🙂پنجم اینکه مگه شما از دفاع از ایران در برابر تجاوزگزی های بد ترین افراد زمانه اسرائیل و آمریکا ناراحتی ؟!! و.....بسوز که خوب می سوزی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷،🇮🇷