محرم شروع شد... و من از همین حالا، هراسِ جامدن از اربعین را دارم. 🖤#محرم
iri@fa_am183115 April 2026دراین جنگ رمضان آموختیم اگر مردم مدینه وکوفه هم در سمت درست تاریخ می ایستادند واینگونه بصیرت داشتند به کوچه های مدینه و کوفه می آمدند.تاریخ:سقیفه،عاشورا و سیلی خوردن دختر پاک رسول خدا(ص) را نمیدید..و حق از مسیر خود خارج نمیشد.#جنگ_رمضان #ایران_قوی
@fa_am18318 April 2026ما به فرمان ولی به خیابان آمده ایم.وتا فرمان بعدی ولی در خیابان ها میمانیم. پیروزی نهایی به درایت مردمِ ایرانِ عزتمند در صحنه را خواهان است.علاوه بر نگرانی به بی تعهدی دشمن هستیم،باید با درایت تمام و هوشیاری کاملبه تفرقه افکنی ها و ازبین رفتن اتحاد ملی حساس باشیم. #ایران_قوی
@fa_am18317 April 2026مذاکره فقط صلاح یاابزاری است که آمریکا خودش را و خواسته هایش را تحمیل کند، و در آن جغرافیا آنچه شود که او میخواهد.هیچ ظلمی در تاریخ بامذاکره محو نشده؛بلکه تنها با مقاومت محو شده. (استیو بایکو)#ایران_قوی
@fa_am18314 April 2026دفعه بعد خلبانى اسير كنيمودر ازاى آنمدافع حرم آل الله محمد رضا نورى كه در زندان هاى عراق اسير است را طلب كنيم. #مدافع_حرم
@fa_am18314 April 2026رهبرشهيد: جهتگیریهای سیاسیِ گاهی متقابل،با وزن مذهبی کاملاً متفاوت،در کنار هم ایستادندو این وحدت بزرگ را، این اتّحاد عظیم ملّی رابه وجودآوردند.همه این را نگه دارند؛ روزنامهنگار یک جور،قاضی یک جور، مسئول دولتی یک جور، روحانی یک جور، امام جمعه یک جور.1404/4/25#امت_واحده#وحدت
@fa_am183131 March 2026باد پرچم هارا در هوا مى رقصاند، كودكى درسكوت خودش نشسته ، انگار دارد با حضورش تكه اى از شهر، وطنش را با دلش نگه مى دارد. حسى كه او به اين خيابان دارد، مثل يک پناه است. #وطن
@fa_am183125 March 2026حق به جانب بودن! دراين بيانيه اشاره اى به تجاوز دشمن نشده است، آغازگرجنگ دشمن مشتركمان بوده و او دست به كشتار امت مسلمان زده است، اين واكنش ايران عين دستور اسلام است، كه به آن دفاع ميگويند.براى اينكه آرامش حقيقى درمنطقه حاكم بشود، تنهاراهش اتحادكشورهاى برادر وهمسايه درخروج آمريكاازمنطقه است. #ايران
@fa_am183124 March 2026يادتونه طلا ميداديم براى لبنان؟ حالا كشميرى ها طلا ميدن براى پيروزى جبهه حق بر باطل! يک دنيا چشمشون به ايرانه🙂#ايران2 MB
@fa_am183124 March 2026ترامپ در هزارتوی جنگ با ایران سرگردان مانده؛ مسیری که ورودش آسان بود، اما خروجش هر روز دورتر به نظر میرسد.isolated and lost in the labyrinth of war with Iran .#انتقام
@fa_am183120 March 2026امسال عيدحال ديگرى دارد. گوشه اى از وجودمان خالى است.آن جايى كه صداى آرام بخش يک بزرگ به دل ها مى نشست.سالها به صدايش،به كلماتش كه مانندنسيمى بر روى قلب هايمان بنشيندعادت كرده بوديم ومارابا كلماتش به خدا نزيک تر كند. واكنون سكوت جاى خالى اش،صندلى چوبى خالى اش سنگينى بر دل هايمان دارداز جنس دلتنگى
@fa_am183119 March 2026با الهام از روحیه امید،ایمان و بلندپروازی که در ملت ایران توسط امام ره و رهبرشهيدمان نهادینه شد، ایران مقتدر امروز با عزمی راسخ در مسیر اقتدار و پیشرفت گام برداشته است.و نیروهای مسلح ما با اتکا به توانمندیها وسلاح ايمان f35رادارگريز آمريكارا به خاک ماليدند. الله اكبر، الله اكبر#ايران_مقتدر
@fa_am183119 March 2026
@fa_am183117 March 2026ما آن ملتى هستيم كه كوه ها را باهم جابه جا ميكنيم، و بار ديگر با هرعقيده اى دركنارهم غيرت ايرانى را به رخ جهانيان كشيديم. و مشتى كوبنده به دهان ياوه گويان زده ايم... #آتش_انتقام
@fa_am183117 March 2026اين خاك آغشته به خون هزاران شهيد است كه براى سر بلندى آن جان دادند، نبايد گذاشت اين خون ها و اين خاک به دست مزدوران وكفتارهاى صهيونيسم لگد مال بشود. قرار ما امروز از ساعت17 درميادين شهر✌🏻#آتش_انتقام#چهارشنبه_دشمن_سوزى
@fa_am183117 March 2026كفتارهاى تجزيه طلب منتظر باشند، كه فرزندان حيدر كرار پايان آنان را رقم مى زنند. امروز هم از ساعت 17 فرزندان سيدعلى به ميدان مى آيند.يا على✌🏻#آتش_انتقام#چهارشنبه_دشمن_سوزى
@fa_am183116 March 2026ترقه بازى هاى ما امسال درخيابان هاى شهرنيست. ما باموشک هاى سجيل،خيبر،كوثر،فتاح و... در آسمان اسرائيل ترقه بازى ميكنيم. آتش انتقام خون هاى به ناحق ريخته بر سرشان آوار خواهد شد. ✌️#چهارشنبه_دشمن_سوزى#آتش_انتقام.
@fa_am18313 March 2026اينبار هم اين انقلاب اسلامى پيروز است. با فرماندهى و پرچمدارى زنان اين سرزمين. #زن#انقلاب_اسلامى
@fa_am18313 March 2026آقا باخانواده اش رفت، اگرجايى كارش ميلنگيد، بايد كم مى آورد وفرار ميكرد.اما او پاى عهدش ماند با مردم و لحظه اى جانزد. حساب آن كسانى كه مي گفتند سيد على در پناه گاه است باخداى بالاى سر. 🖤