حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
iri@Dokhtare_aban8 April 2026حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toعزیزم این نشونه شکست آمریکایی ها و بی آبرویی هاشون در جهانه.ایران هیچ شکستی نخورد بلکه الان همه جهان قدرت ایران رو دیدن وگفتند ما پایان جنگ نداریم.تا وقتی که آمریکا بند بند شروط مارو بپذیره وعملی کنه.. و نیروهای ما هر لحظه دست به ماشه هستند وهرگز به دشمن خبیث اعتماد نمی کنند.
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
@fa_am18318 April 2026Replying to andپذیرش جامعه را نباید مشروط به پیام رهبر معظم انقلاب کرد، هرچند در بیانیه شورای عالی امنیت ملی، به هماهنگی با ایشان اشاره شده بود. شاید به دلایل حفاظتی، رجوع به ایشان در این شرایط منطقی نباشد..
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandاین پاسخ اون قسمت که در مورد رهبر فرمودیدhttps://virasty.com/tasnim_center/1775621738035881010This post was deleted by the post author.
@fa_am18318 April 2026Replying to andandاگر همین عبور کنترل شده از تنگه هرمز هم توی این دوهفته اعمال شود،به مابقی بندهاهم امیدی هست. والا.از الان تکلیف معلومه.من هم از این اتش بس خوشحال نیستم اما الان درایت ما مهمه.و مطالبه ما
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandشما به جای اینکه مطالبه رو بذاری رو آتش بس بذار رو اینکه چرا به دستور رهبر عمل نشدهزمانی که صبح یه ویراست یک ماه پیش رو بازنشر کرده بی دلیل نیستمتاسفانه ماعادت کردیم تا اون نگه ما هم کاری نمیکنیم، بعضی اوقات به جای پشت سر باید کنار رهبر حرکت کنیم.ایشون برا وحدت نمیاد مستقیم اعلام کنه خیلی مسائل رو
@fa_am18318 April 2026Replying to andandببخشید این ویراستی که میگید صبح باز نشر کردن .من ندیدم. حذف شده؟
@fa_am18318 April 2026Replying to andandبله عکس رو دیدم. اما میخوام بدونم از صفحشون حذف کردن این رو؟
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandشما به جای اینکه مطالبه رو بذاری رو آتش بس بذار رو اینکه چرا به دستور رهبر عمل نشدهزمانی که صبح یه ویراست یک ماه پیش رو بازنشر کرده بی دلیل نیستمتاسفانه ماعادت کردیم تا اون نگه ما هم کاری نمیکنیم، بعضی اوقات به جای پشت سر باید کنار رهبر حرکت کنیم.ایشون برا وحدت نمیاد مستقیم اعلام کنه خیلی مسائل رو
@fa_am18318 April 2026Replying to andandشبکه خبر گفتن اگر این ۱۰شرط پذیرفته نشه رهبری اجازه امضاء نمیدهند. دل من موافق این اتش بس نیست اما به جون همدیگه افتادن گروه های انقلابی هم کار عاقلانه ای نیست
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandاصلا پذیرفته بشهرهبر شهیدمون با برجام مخالف بود چندین بارم تو سخنرانیهاش اشاره کرد ولی وقتی مردم و مسئولین مثلا انقلابی همراهی نکردن رهبر هم دیگه چیزی نگفتو اینکه این نوع مذاکره اگر تلویزیون میگه ما پیروزیم برای طرف پیروز خفته، اون شرط گذاشته که تازه ما عمل کنیم بیاد مذاکرهحداقل شان کشور حفظ بشه
@fa_am18318 April 2026Replying to andandبنظرتون این خدشه دار کردن جایگاه ولایت فقیه نیست؟که داریم ایشون رو بی اختیار جلوه میدیم در اذهان مردم
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandیه داستان بگم نقل مضمونپیامبر دستور داد یه بابایی رو هرجا دیدن بکشنمیره پیش یه آشناهاش که بیا بریم پیش پیامبر برا من وساطت کن منو ببخشهمیان و چنتا اصحاب هم نشسته بودن حرفشونو میزنن و پیامبر موقع پاسخ یکم مکث میکنه بعد میگه بخشیدمتاصحاب سوال میکنن دلیل این مکث چی بود.میگه منتظربودم یکیتون بکشتش
@fa_am18318 April 2026Replying to andandیعنی مثلا نیروهای نظامی بدون توجه به حرف فرمانده به دفاع و حملاتشون ادامه بدن. واقعا به این سادگی نیست
فاطمه Replied
@fa_am18318 April 2026Replying to andandاما ازاین دشمن باید ترسید و حواس و دقت داشته باشیم. قطعا اینها پای عهدشون نخواهند بود،من هم صبح باشنیدن خبر دلم گرفت غم بزرگی روی دلم نشست پس انتقام این همه خون چی میشه.تلاش بی وقفه شبانه روزی نیروها پای لانچرها چی!اما کم که از احساساتم فرو نشست دیدم الان باید منطقی فکر کنم.هرچند دل چیز دیگه ای میگه
Replied@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandشما به جای اینکه مطالبه رو بذاری رو آتش بس بذار رو اینکه چرا به دستور رهبر عمل نشدهزمانی که صبح یه ویراست یک ماه پیش رو بازنشر کرده بی دلیل نیستمتاسفانه ماعادت کردیم تا اون نگه ما هم کاری نمیکنیم، بعضی اوقات به جای پشت سر باید کنار رهبر حرکت کنیم.ایشون برا وحدت نمیاد مستقیم اعلام کنه خیلی مسائل رو
@fa_am18318 April 2026Replying to andandاما این اتش بس نسبت به اسرائیل نباید به نظرم صورت بگیره. وباید حملات به او ادامه داشته باشه
فاطمه Replied
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
@fa_am18318 April 2026Replying to andما خیابان ومطالبه رو نباید ازیاد ببریم. بایدفشار مردم باشه تا این شروط پذیرفته بشه.درغیراین صورت این ملتی که این ۴۰شب و روز بیرون آمدند حق پایان جنگ رو به این سادگی نمیدن.تا انتقام خون هزاران هزار شهید ،تمامی سرداران،و در راس رهبر شهیدمون رو نگرفتند
@Dokhtare_aban8 April 2026حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toحالا که بارهبر انقلاب پیمان بستیم،همونطور که فرمان به جنگ ایشون رو پذیرفتیم،فرمان به این اتش بس رو هم بپذیریم مطمئن باشید بدون فرمان ایشون این تصمیم گرفته نشده. چون ایشان فرمانده کل قوا هستن . ولایت پذیری ما اینجا اشکار میشه وقتی بیعت کردیم با ولی یعنی امر ،امر اوست.پس نگران نباشیم
@fa_am18318 April 2026Replying toفعلا باید به حرف شورای امنیت که اسم ایشون رو اوردند دربیانیه اعتماد کرد.💔
فاطمه Replied
@Dokhtare_aban8 April 2026حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toاتفاقا باید این۱۴شب رو در خیابان ها بیشتر حضور داشته باشیم، تا مزدوران امریکایی داخلی اشوب ایجاد نکنند .🇮🇷با تمام این حرف ها حس ناراحتی و غمی که از این موضوع داری رو درک میکنم مگه نمیخواستیم برای اقا فردای بغداز پیروزی اشک بریزیم؟الان وقتشه
فاطمه Replied
@K_esf26 March 2026دانشگاه #الازهر مصر به عنوان یک نهاد دینی سه موضوع را گویا از یاد برده است!۱-شروع تجاوز علیه ایران توسط آمریکا و اسرائیل و از مبدا پایگاه های آمریکا در کشور های حاشیه خلیج فارس بوده است حق پاسخ گویی به این اقدام برای ما محفوظ است.#مرگ_بر_اسرائیل#دفاع_مشروع_ایران#جنگ_منطقه_ای
فاطمه Replied
@Hanie_s_8325 March 2026بیانیه الازهر یه جوراییه که میدونن حق با کیه اما چون جیره خور امریکا و اسرائیل هستن از گفتن حقیقت سر باز میزنه. اینکه یه مجموعه آکادمی بزرگ در سطح جهان استقلال در سخن گفتن و بیانیه نداره واقعا تعجب آور و تاسف آوره!!
فاطمه Replied
@Fatemeh_A_8725 March 2026با توجه به بیانیه دانشگاه الازهر،ما هیچ تجاوزی به منافع کشور همسایه و برادر خود نکردهایم،تنها باتوجه به جنایات آمریکا و اسرائیل به کشورمان،پایگاه های نظامی آنها را در کشور های همسایه مورد هدف قرار دادیم،بنابراین به حقوق همسایه ما هیچ تجاوزی نشده است!
فاطمه Replied
@R_ghaemi25 March 2026صحبت از برادری و مسلمان بودن میکنید آقای الازهر اما ایران را تجاوزکار و حمله کننده میبینید؟مگر حمله به مناطق مسکونی،مدارس،بیمارستانها و هزاران کشته غیرنظامی در ایران را ندیدهاید؟ما ملت های اسلامی برادریم و دشمن اصلی ما آمریکا_اسرائیل است و باید ریشه آنان در منطقه خشک بشود.
@fa_am183125 March 2026Replying toاين عين دفاع است، تجاوز نيست. تجاوز را شروع كننده جنگ انجام داده نه ما🙂
فاطمه Replied
@Rezvan_1234520 March 2026به قول امام خمینی(ره): من به شما وعده پیروزی میدهم از هیچ ابرقدرتی نترسید.✊🏻سه تا بت تکنولوژیک امریکا که در کمتر از ۳هفته هر سه تا برای اولین بار در تاریخ هدف قرار گرفت 😎ناو لینکلن! اصابت کرد و فرار کرد سوخترسان بوئینگ که برای اولین بار پودر شد.اف۳۵ هم که مورد اصابت قرار گرفت#Stronglran595 KB