با توجه به بیانیه دانشگاه الازهر،ما هیچ تجاوزی به منافع کشور همسایه و برادر خود نکردهایم،تنها باتوجه به جنایات آمریکا و اسرائیل به کشورمان،پایگاه های نظامی آنها را در کشور های همسایه مورد هدف قرار دادیم،بنابراین به حقوق همسایه ما هیچ تجاوزی نشده است!