حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد