نسل زدیم
@faact
✍🏻
الان جنگنده های دشمن در آسمان ما هستن خب؟
یه چندتا احتمال بگم:
۱. اینکه همزمان با حملات اونا بخوایم گسترده پاسخ بدیم لانچرهای ما لو میره و جنگنده هاشون لانچر هامون رو مثل قبلا میزنن و جای لانچر لو میره
04:41 - 10 June 2026
34
Views
Replying to
@faact