بعد چندوقت گفتم یه رجوع کنم به محدودیت صفر و برام بازنگری بشه دوستانی که این کتاب خواندن و با گروه فی النور اقای علی مقدم آشنا هستند منظورم رو متوجه میشوند که این کتاب و گروه فی النور چقدر باارزشند 🤗🌱
من نمیتونم خود واقعیم باشم چون میشم یه آدم منطقی که برای هر تصمیم تو زندگیش باید کلی برنامه ریزی انجام بده، بنابراین همون ادم پر اشتباه احساساتی باقی می مونم، آخرشم میگم خب همش تجربه بود