[عذرخواهی کردن، جنم میخواهد؛و عذرخواهی شنیدن، جنبه!]
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toخوشحالم که حتی وقتی مقصر هم نبودم عذرخواهی کردم که مبادا کدورت ها ادامه پیدا بکنه، هرچند پشت سرم گفتن غرورش رو زیر پا له کرد چون ما با ارزش بودیم، اما راستش برام مهم نیست این دنیا دار فانی هست و حرف دیگران چه اهمیتی میتونه داشته باشه...
@farzadghafarpoor13 May 2026Replying toاما خیلی ها فکر میکنن این نشونه ضعف هست، اما لذتی که توی عذرخواهی کردن هست در غرور نیست، ادم مغرور و خودخواه از هیچ چیز این دنیا لذت نمیبره...
@zahramahmoudi13 May 2026Replying toتبریک میگم که این خصلت و دارید 👏🏻،واقعا شهامت و جنم میخواد آدم مغرور همیشه تنهاست