26 April 2026
تا اول دبستان اهواز زندگی میکردم و‌خونه ها اکثرا دو طبقه یا ویلایی طور بودنزنگم اونجا آنتن نمیداد همه فقط در میزدنیه جا درو زدن من رفتم جلو در اومدم بگم کیه؟ گفتم«الو بفرمایید»صدای خنده خلق الله بود که از تو کوچه و خونه میومد😭نامردا من طفلی بیش نبودم😭
منم یه بار رفته بودیم مهمونی بعد صابخونه میوه تعارف کرد گفت بفرمایید بردارید منم گفتم خواهش میکنمهم من هم طرف باهم گوز پیج شدیم
21 KB
22:21 - 26 April 2026

3 Reactions
200 Views


1 Reply

Profile picture of ‌داریان🥑‌
@Daarian26 April 2026
Replying to
منم‌ واسه همین تو جمع کلا چرت و پرت میگمسوتی دادم پای چرت و پرت گفتنم حساب شه