9 May 2026
هیچ بعید نیست بخاطر فشار اقتصادی ناشی از قطعی نت،به زودی مردم معترض بیان کف خیابون!ناراضی کردن مردمی که پای کار کشور بودن، هنر مسئولان ماست....درست کنید این نت بی صاحاب رو
من خودم اگ تجمع بشع حتما میرم خسته یم بسه دیگ وصل کنین بی صاحاب دیگه
01:09 - 9 May 2026

2 Reactions
97 Views