هیچ بعید نیست بخاطر فشار اقتصادی ناشی از قطعی نت،به زودی مردم معترض بیان کف خیابون!ناراضی کردن مردمی که پای کار کشور بودن، هنر مسئولان ماست....درست کنید این نت بی صاحاب رو
01:01 - 9 May 2026



10 Replies

Profile picture of ‌Morshedlou Morshedlou‌
Replying to
چرا از پلتفرم های داخلی استفاده نمیکنند؟

Profile picture of ‌noora فاطمه‌
@fatmehnoora829 May 2026
Replying to
من خودم اگ تجمع بشع حتما میرم خسته یم بسه دیگ وصل کنین بی صاحاب دیگه

Profile picture of ‌غلام غلام زاده‌
Replying to
تشریف بیاورند داخلی

Profile picture of ‌حمیدرضا🚩‌
@HamidR899 May 2026
Replying to
الان این کجا پیام داده؟

Profile picture of ‌bahman dehghani‌
Replying to
بله واقعا ما محصولات خودمون از طریق مجازی خیلی راحت می فروختیم الان دیگه به زحمت می فروشیم

Profile picture of ‌P_aftab 62‌
@esmaeili839 May 2026
Replying to
میشع فرصتی داد که کاسبین مجازی مخاطبین خودشون رو بیارن در بستر پلتفرم های داخلی فعالیت کننهرچند مسولین ما هیچ وقت نخواستن کار درست و تکمیلی انجام بدن خصوصاً وزارت ارتباطی ها

Replying to
البته تا جایی که یادمه تموم انلاین شاپهایی که فالو داشتم با صفحه مشکی دعوت به اعتصاب بودن واول باید سابقه صفحه اشونو راستی ازمایی کنن بعد اجازه تجمع بدن

Profile picture of ‌آوا‌
@ava45iy3e9 May 2026
Replying to
موقع اغتشاشات ۱۴۰۱ رئیسی عدالت برقرار کرد همه فیلترشکن استفاده کردن ی نفر بدون فیلتر نبود تا حتی سلبریتی ها هم دنبال فیلترشکن بودنولی این دولت حتی به براندازها هم خط سفید داده دیگه نمیدونم چرا برای قشر معمولی فقط فیلتر کرده همین دختر چه ارکانی بهش خط سفید داده که تو توییتر هست؟؟

@ZahraMahdi3139 May 2026
Replying to
هدف فقط همینه و کاملا عمد در کاه از گرانی و قطعی نت