چرا از پلتفرم های داخلی استفاده نمیکنند؟
@fatmehnoora829 May 2026Replying toمن خودم اگ تجمع بشع حتما میرم خسته یم بسه دیگ وصل کنین بی صاحاب دیگه
@bahmandehghani669 May 2026Replying toبله واقعا ما محصولات خودمون از طریق مجازی خیلی راحت می فروختیم الان دیگه به زحمت می فروشیم
@esmaeili839 May 2026Replying toمیشع فرصتی داد که کاسبین مجازی مخاطبین خودشون رو بیارن در بستر پلتفرم های داخلی فعالیت کننهرچند مسولین ما هیچ وقت نخواستن کار درست و تکمیلی انجام بدن خصوصاً وزارت ارتباطی ها
@user1769030542919 May 2026Replying toالبته تا جایی که یادمه تموم انلاین شاپهایی که فالو داشتم با صفحه مشکی دعوت به اعتصاب بودن واول باید سابقه صفحه اشونو راستی ازمایی کنن بعد اجازه تجمع بدن
@ava45iy3e9 May 2026Replying toموقع اغتشاشات ۱۴۰۱ رئیسی عدالت برقرار کرد همه فیلترشکن استفاده کردن ی نفر بدون فیلتر نبود تا حتی سلبریتی ها هم دنبال فیلترشکن بودنولی این دولت حتی به براندازها هم خط سفید داده دیگه نمیدونم چرا برای قشر معمولی فقط فیلتر کرده همین دختر چه ارکانی بهش خط سفید داده که تو توییتر هست؟؟