مردم مراقب احتکارگران باشند. به نیروهای امنیتی پیشنهاد می کنم نظام گزارشگری احتکار را بیش از پیش فعال کنند و گزارشات مردمی را در این زمینه دریافت کنند. افزایش قیمت ها کاملا غیر معقول است.
مردم فقط یک فعل میتونن انجام بدن بقیه ش وظیفه دولتاونم نخریدن است ولی خب فرهنگ درامدی دلال مسلکی و فرهنگ شخصیتی دلال صفتی تا سالهای سال گریبان فرهنگ این کشور رو رها نخواهد کرد !