صرفا برای غر زدن
@ghorghoro
من همونی ام که وقتی یکی پست میزاره میرم براش ری اکشن میزارم
😌
ولی تو همونی هستی که وقتی من پست میزارم هیچ ری اکشنی نمیزاری
😏
🙄
چطوری بی احساس بی ری اکشن ؟
ری اکشن خونت نیوفته
😂
💔
16:30 - 12 July 2024
2
Reactions
4552
Views
2
Replying to
@ghorghoro