آقاجانم؛ازتون خیلی یاد گرفتمولی قشنگترین و روشن‌ترینش،امید بود و امیدوار موندن... من با شما یادگرفتم هیچ وقت و هیچ جا ناامیدی و یأس به دلم راه پیدا نکنه. خدا امید من است...
11:10 - 27 May 2026

359 Views