بسمه تعالیمن به عنوان کسی که قبل از انتخابات ریاست جمهوری از پزشکیان حمایت میکردم ، حالا پشیمان شدم و از درکاه خداوند متعال طلب بخشش میکنم زیرا ، حمایت از یه کسی کرده ام که نه ادب و نه ریاست بلد است و مردم را انگار که نهانگار و همچنین از افرادی مثل شیخ فرهاد فتحی هم عذرمیخواهم