تازه میگن از شنبه شروع مذاکراته🙄🙄
@Ahmad_pirouzmand8 April 2026Replying toخاک بر سر #ظریف و غرب گدایان و بی شعور هایی که با اسم مذاکره در بدنه دولت رسوخ کرده اند و دستاوردهای مردم و نظامیان را زیر سوال می برند
@ToofanHashtag8 April 2026Replying toاصلا مهم نیست ما کور کورانه به مسئولین خدوممون اعتماد راسخ داریم ، صدا و سیما هم از صبح گفته ما پیروز شدیم و ترامپ حقیرانه شروط مارو پذیرفت . الانم یه پوک دیگه بزنم میرم سر نتانیاهو و کابینشو میندازم تو کوره . #شکست_آمریکا 🗿
@dokhtarirooni8 April 2026Replying toمسئولین ما با این کارشون فقط وجهه ایران و ایرانی رو پایین آوردند💔کاش همه شون (بغیر رهبر و نیروهای نظامی پاک دست) بمیرن کاش تیکه تیکه شن یه ملت راحت شیم از دست این زالوهایی ک ب نظام چسبیدند😔🤦♀️