با خداحافظی برادر بزرگوار آقای شهبازی مخالفم اماامنیت روانی جامعه،بازیچه نیست.مردم نمیتوانند شاهد چهره هایی در قالب برنامه طنز یا مسابقه باشند که در یک سال اخیر،کاری بجز پمپاژ حال بد و جفتک انداختن علیه نظام نداشتند.حضرات دولت و رسانه ملی نباید بامیدان دادن به عدهای،به نمکدان شکستن تشویق کنند.