منو یاد روح الله زم میندازهقبل انتخابات؛ به پزشکیان رای بدیدبعد انتخابات؛ مملکت صاحب نداره وهمه فاسدن... خیلیها شرف دارن مردونه و درست انتقاد میکنن. اما وای به حال کسی که سیاه نمائی کنه و فالور جمع کنه تا کاسبی کنه... خون شهدا رو با چی معامله کردی... عسل؟!
01:38 - 27 December 2025