حامد نورانی
@hamednourani
کاش شبی 300 میدادن والا من الان دقیقا 22 شبه از ساعت 9 تا 1 شب اونجام توی سرما و بارون پدرم دراومده هر دفعه هم یه پرچم میگیرم 300 تومن یه ماشین میاد میگه آقا پرچم ندارم میدم به اون باز باید فرداش یکی دیگه بگیرم
🤣
16:54 - 27 March 2026
political
social
War
101
Views
Replying to
@hamednourani