20 June 2025
علاوه بر دشمنان خارجی و اشد مجازات برای خائنین داخلی.باید اشد برخورد با افرادی که توی این شرایط #احتکار میکنن،کرایه های تاکسی و اتوبوس رو بالا بردن و باعث ایجاد جو منفی روانی توی جامعه میشن هم صورت بگیره.من خودم به شخصه به چنین افرادی توی کشور به عنوان هموطن نیاز ندارم.
خداییش چه چاره ای میتونیم خودمان بکنیم؟
00:25 - 21 June 2025

100 Views