2 مهر 1404
‏طرف آمریکایی میخواهد مذاکره‌ای بکند که نتیجه‌ی آن تعطیل شدن فعّالیّتهای هسته‌ای و غنی‌سازی در کشور ایران باشد این مذاکره نیست؛ زورگویی است. قبول مذاکره‌ای را که با تهدید همراه است، هیچ ملّت باشرفی انجام نمیدهد،‌ هیچ سیاستمدار خردمندی هم آن را تصدیق نمیکند.
#لبیک_یا_خامنه_ای(حفظه الله)👊پنج شنبه ها اتاق سیمرغ فصل الخطاب رهبری🌷🤚https://virasty.com/Kaveyaser/1758774737868575234
سیمرغی های خواب‌آلود پاشید بیاید...اتاق پدرمون سیدعلی حفظه الله هست...
10:58 - 3 مهر 1404

300 Views