هروقتکسیناراحتتونکردبهساعتنگاهکنید،ببینیدساعتچنده؟!بهفرضمثالاگرساعت۳بودیانزدیکاینعدد،بگیدیاامامحسین'علیهالسلام'بهخاطرشمامیبخشم...🤍مثلاًهروقتخواستیمگناهکنیمنگاهبهساعتکنیموبهمعصومپناهببریم..اینجوری به اهلبیت نزدیکتر میشیم..♥️