29 April 2026
الزام ادارات به کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق بعد از ساعت ۱۳مدیرکل مدیریت انرژی مشترکان توانیر: با توجه به ناترازی برق که در فصل تابستان اتفاق می‌افتد، امسال برنامه‌هایی برای صرفه‌جویی هم در بخش خانگی،تجاری،کشاورزی و هم در بخش اداری تهیه شده است
چرا طی جنگ ۱۲ روزه برقا نمی‌رفت ما ناترازی مدیریت داریم
13:05 - 29 April 2026

27 Views