الزام ادارات به کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق بعد از ساعت ۱۳مدیرکل مدیریت انرژی مشترکان توانیر: با توجه به ناترازی برق که در فصل تابستان اتفاق می‌افتد، امسال برنامه‌هایی برای صرفه‌جویی هم در بخش خانگی،تجاری،کشاورزی و هم در بخش اداری تهیه شده است
12:44 - 29 April 2026



4 Replies

Profile picture of ‌حسین🚩🚩🚩‌
@hosein4229 April 2026
Replying to
چرا طی جنگ ۱۲ روزه برقا نمی‌رفت ما ناترازی مدیریت داریم

@user17755823961429 April 2026
Replying to
ناترازی برق!؟بلطف دستاوردهای وفاق و مذاکره تمام واحدهای تولیدی رو در عرض٢ سال بخاک سیاه نشوندین و تعطیل،مدارس کلا تعطیل،عروسی و..کلا تعطیل (البته عزا رو خوب رونق دادین)،مجلس هم ک باقرشاه تعطیل کرده(احتمالا فقط بخاطر ناترازی برق)! آهان فهمیدم بعضی‌ها با مذاکره مخالفن خیلی اتفاقی برق رو ناتراز میکنه!

Profile picture of ‌لاهیج مارکت لاهیج مارکت‌
@lahijmarket29 April 2026
Replying to
تابستان برق نداریم . زمستان گاز نداریم . بهار کار نداریم . پاییز آب نداریم . ما چه نیازی به این همه مقام و مسئول داریم

@SMRNBVI29 April 2026
Replying to
وقتی کشور در جنگ است و دشمن محاصره اقتصادی می کند و یکسری در داخل در نظام اقتصادی و روانی کشور اخلال ایجاد می کنند دشمن محسوب می شوند و مطالبه مردم باید حکم اعدام برای این افراد باشد بدون ملاحظه سیاسی ،وگرنه حوادث بدتر از دی ماه ایجاد میشود