چرا طی جنگ ۱۲ روزه برقا نمیرفت ما ناترازی مدیریت داریم
@user17755823961429 April 2026Replying toناترازی برق!؟بلطف دستاوردهای وفاق و مذاکره تمام واحدهای تولیدی رو در عرض٢ سال بخاک سیاه نشوندین و تعطیل،مدارس کلا تعطیل،عروسی و..کلا تعطیل (البته عزا رو خوب رونق دادین)،مجلس هم ک باقرشاه تعطیل کرده(احتمالا فقط بخاطر ناترازی برق)! آهان فهمیدم بعضیها با مذاکره مخالفن خیلی اتفاقی برق رو ناتراز میکنه!
@lahijmarket29 April 2026Replying toتابستان برق نداریم . زمستان گاز نداریم . بهار کار نداریم . پاییز آب نداریم . ما چه نیازی به این همه مقام و مسئول داریم
@SMRNBVI29 April 2026Replying toوقتی کشور در جنگ است و دشمن محاصره اقتصادی می کند و یکسری در داخل در نظام اقتصادی و روانی کشور اخلال ایجاد می کنند دشمن محسوب می شوند و مطالبه مردم باید حکم اعدام برای این افراد باشد بدون ملاحظه سیاسی ،وگرنه حوادث بدتر از دی ماه ایجاد میشود