بیا بخلممممم🥺
This post was deleted by the post author.
@miss_NaziZari2 July 2023Replying to and
@hosein_802 July 2023Replying to andدستور پخت کیک کجا و معنی خوش باشن کجا؟!😂آره که وجود نداره چون منوی شما ترکی نیس واسه همین 😂 بله که به راهنمایی نیاز دارن چون شما فرق دستور طرز تهیه کیک رو با دستور زبان نمیفهمی و اشتباه میگیری دایی😂 خدایی گفتم به خودمون مراجعه کنید یا نه؟! دیدید گفتم باید بیاید پیش خودمون بازگشت همه به سوی ماست
@miss_NaziZari2 July 2023Replying to andدایی؟الان شما دایی منیییی؟😃😂وووووی دایی من شیرکاکائو میخوااااااااام
@hosein_802 July 2023Replying to andمن منظورم گوگل بود و اصطلاحی که در زبان فارسی استفاده میشه مثلا میگن آررره دایی یا بیا عمو. عه خواهر زاده گلم تو مشهدی من تبریز اومدی اینجا میخرم برات 😄
@hosein_802 July 2023Replying to andبا اینکه خودم تک فرزندم ولی خواهر زاده داشتنم چیز خوبیه هااا😂 شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند سرمه چشم از غبار کفش میهمان میکند هروقت آمدید قدمتان به روی چشم 💙
@miss_NaziZari2 July 2023Replying to andتک فرزندی نعمت بزرگیهولی اینک بهت بگم منو به عنوان خواهر زاده که انتخاب کردی بدبخت میشییییی ؛ خرج زیاد دارم👀😂همچنین ، شمام تشریف بیارین مشهد