جناب شیخالشیوخ!ملاک قضاوت ما آنچه که شما تجربۀ ساخت پل و موشک عنوان میکنی نیست بلکه نهی ۱۶۰بارۀ رهبر شهید ما از اعتماد و مذاکره با شیاطین آمریکاییه که قالیباف و تیم بدسابقه اون برای چندمین بار به این نهی اکید و شدید بیاعتنایی کردن...متأسفم که در دفاع از این شخص و مشتی دیپلمات نادان عجله کردید!