20 April 2023
امروز نسخه ۹.۱۵ #گپ با اتصال به «مرکز تبادل پیام» برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام‌رسان‌ها، رونمایی میشود.نسخه اندروید ، نسخه وب و دسکتاپ گپ امروز وهفته آینده نسخه iOS گپ و ویدا برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با کاربران سایر پیام رسان‌ها منتشر خواهد شد.https://dl.gap.im
1. چطور می توانم اطلاعات بیشتر در این مورد به دست آورم؟2. اگر من در ایتا عضو هستم و این گزینه را در گپ فعال کنم پیامها را در هر دو پیام رسان دریافت خواهم کرد؟3. آیا امکان دریافت پیامهای گروهها و کانالها هم وجود دارد؟
21:16 - 20 April 2023

1 Reactions
48 Views