قالیباف ننه ات به عزات بشینه.مگه دست به ماشه نبودیم؟خدا لعنتت کنه.بچه های سپاه رو لال کردی و مجلس و بستی و اصلاح طلب های هار و رها کردی تا به مردم و رهبر و آگاهی حمله کنن.؟آخرش چیه قالیباف؟چی در انتظار ملت؟گندم کجا رو بهت وعده دادن نمیدونم ولی بحق درد دل زینب عزیزت بمیره.مثل صقاب اصفهانی ملعون
