این اسامی شرکتها همان صاحبان #دلار هستن بوسیله #قدرت #مافیای_اب در #دولت و #مجلس تمام منابع #آب رابردند، کشاورزی نابودشد، ایران تبدیل به بیابان شدومحصول تولیدی خودرا #دلاری به #مردم میفروشن، درگرانی دلار وبی ارزش شدن پول ملی نقش اصلی رادارند، یعنی منافع ومنابع ملی ومردم فدای گروهی فرصت طلب
4 MB