Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
اصلا قابل درک نیستیعنی میگید نور انحنا داره؟چطور ممکنه ما خورشید رو از پایین درحال طلوع میبینیم در صورتیکه تو اسمان هست؟و قراره تو مراکش به گودال فرو بره در صورتیکه ما فرو رفتنش رو میبینیم؟چطور توی مراکش طلوع خورشید رو میبینن در صورتیکه اونجا مکان غروبه؟
Profile picture of ‌محمود حسینی‌
@Mohamad20238 January 2025
صیفوری مطالب غیر علمی ش رو مرتبط با قران میکند تا انها را واقعی جلوه دهد
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
واقعا هیچ جوره با عقل جور در نمیاد میگن اسمون کرویه 🙄 پس باید خورشید هر منطقه داره غروب میکنه وسط منطقه دیگه فرو بره بعد منطقه دیگه یهو هنوز غروب نکرده 🤦🏻‍♀️
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth8 January 2025
Replying to and
آسمان گنبدی است و امام صادق علیه السلام آن را قبه نامیده شعر میگوید ای دیو سپید پای در بندای گنبد گیتی ای دماوندپس لطفاً انسانیت بخرج دهید و شان خود را حفظ کنید و ذهنیات خودتان را به اسم دیگران معرفی نکنید چون هم حق را می پوشانید و هم دچار حق الناس می شوید بنده بخاطر حق نمی بخشم
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth8 January 2025
سکوت کردی خانوم کامیلا حالا کی گفته کره آسمان ؟ اصلا کره آسمان حال کسی از روی زمین گنبد آسمان رو درک کنه جرئت نمیکنه بگه کره آسمان ؟ پیشنهاد میکنم بجای مخالفت مطالب این گروه رو مطالعه کنید .https://eitaa.com/joinchat/522256464Cc66f97b683 قطعاً در آن خیر است
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
نخیر نه کم آوردم نه قبول کردمبحث با شما صرفا آب تو هاون کوبیدنه
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth8 January 2025
Replying to and
چون نمی تونید حتی علم رو تعریف کنید مقصر بنده هستم؟😅
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
علم؟ علم با دلیل و مدرک میگه زمین کرویه شما با برداشت غلط دارید بدون مدرک حرف میزنیدیه مدرک علمی برای اثبات بیارید بحث میکنم حتما باهاتون
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth8 January 2025
Replying to and
بخش اول صحبت هاتون رو قبول ندارم چون خود شما تا الان صحبت علمی نکردید.ولی شما بفرمایید، ماه نهم تا چهاردهم یا ماه کامل چگونه در پیش از ظهر،رویت میشود؟موقعیت ماه کامل یا سیزدهم و خورشید و زمین را رسم کن به گونه ای که این ماه در پیش از ظهررویت شود،یا بگوید غیر ممکن است که در صورت اثبات،شکست خوردید
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth15 April 2025
‎@Mahdiahmadpour2003 اگه عرضه داری یا ردکن و بگو چنین چیزی نیست،یا رسم کنو الا این دیسلایک کردن یا نظر منفی دادن که عقلانیت و توضیح علمی پشتش نیست، بیشتر به خریت محض شبیه تا،چیز دیگری پس مجبورم اینطور برخورد کنمچون این سوال نتیجه هفت سال زحمت و تحقیق بنده است و اجازه نمیدم هر بی سر و پایی 🤡باشه
Profile picture of ‌عکس عکاسی‌
@Haazer1233 October 2025
مطالعه و تحقیق می کنند برای کشف کردن، اثبات کردن، یافتن جوابکار شما برعکسههفت سال زحمت کشیدی و سوال طرح کردیسوال که نه، درخواست رسم شکل کرده‌ای بصورت برد و باخت، برنده و بازنده را هم خودت تعیین می کنیوقتی می پرسم رسم شکل برای چه ماهی از سال؟ روز چندم؟ ساعت چند؟ جواب نمی دهیواقعا زحمت کشیدی
یک فوریه -۲۰۱۸ در bilibno روسیه ساعت نه صبحجواب داری حالا ؟ تازه اینقدر تخصص نداری که بدونی ، کسی می تونه چنین سوالی طرح کنه که چند سال تحقیق کرده
22:44 - 11 October 2025

398 Views


4 Replies

Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth11 October 2025
اسکرین شات گرفتم میزارم گروه نقدم اقا و خانوم عکس عکاسی گروه نقد نظریه ما https://eitaa.com/joinchat/1273234169Cd8ef0a3644
eitaa.com

ایتا - Eitaa: Join Group Chat

پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa


Profile picture of ‌عکس عکاسی‌
@Haazer12312 October 2025
شما فقط سوال طرح می کنید؟آیا می توانید جواب هم بدهید؟برعکس شما، من یک سوال بسیار ساده می پرسمشب ۱۶ شهریور امسال که در تهران شاهد خسوف بودیم، آسمان شهر های آمل و بابل ابری بود و ماه دیده نمی شد آیا در این شهرها خسوف رخ داده است؟

Profile picture of ‌عکس عکاسی‌
@Haazer12312 October 2025
فضای مجازی و اینترنت پر است از عکس و فیلممن به هیچ عکس و فیلمی استناد نمی کنم، مگر اینکه خودم آن عکس و فیلم را گرفته باشماستدلال با استناد به عکس و فیلم های موجود در اینترنت را بی اساس می دانمخبر اعلام خسوف را قابل اعتنا می دانم و با آن خبر نماز آیات می خوانم، چون می گویند می شود و می بینم شد

Profile picture of ‌عکس عکاسی‌
@Haazer12322 October 2025
یک فوریه -۲۰۱۸ با گاه شمار ناساست؟ چرا تاریخ را با تقویم ناسا نوشتی؟اگر منظورت bilibino ست، چرا bilibno نوشتی؟چطور برابت اثبات شد که در آن شهر و آن تاریخ و آن ساعت خورشید کجا بوده؟ فقط به این دلیل که ناسا گفته است؟چطور اثبات می کنی که اطلاعاتت در مورد موقعیت خورشید در تاریخ یاد شده صحیح است؟