اصلا قابل درک نیستیعنی میگید نور انحنا داره؟چطور ممکنه ما خورشید رو از پایین درحال طلوع میبینیم در صورتیکه تو اسمان هست؟و قراره تو مراکش به گودال فرو بره در صورتیکه ما فرو رفتنش رو میبینیم؟چطور توی مراکش طلوع خورشید رو میبینن در صورتیکه اونجا مکان غروبه؟
