5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
آخه بار قبل که مریضمون رو سپردیم به این پزشکای غیر متخصص زدن ناقصش کردن، نگرانیم این بار از اتاق عمل بیان بیرون بگن ما تمام تلاشمونو کردیم متاسفانه بیمار زنده نموند!
00:40 - 22 June 2026

3 Reactions
34 Views