11 May 2026
حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
Profile picture of ‌معرض‌
@Moerez11 May 2026
Replying to
از خودشون هم هیچ تفکر و ایده‌ای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat13 May 2026
Replying to and
یعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
عقده ها و کینه ها از نظام رو به اسم مطالبه ی نت خالی نکن، مردمی که کشته شدن در جنگ، کودکان میناب ، شهدای امنیت و...هیچ کدوم مردم نیستن که از شون بنویسی، نکنه تو خونه مردم صدات میکنن، که فقط خودت رو مردم میدونی!!
22:06 - 14 May 2026

1 Reactions
96 Views


1 Reply

Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat14 May 2026
مگر شما کشته های آبان رو دیدید؟گفتید دروغهگفتید جاسوس بودنگفتید مردم نبودن مردم فقط همین هایی که در خیابان اند هستند؟ان ۶۰ درصدی که در انتخابات هم نیامدند و از بیخ مخالف بودند مردم نیستند؟